dissabte, 12 de gener del 2008

de xupitos de tequila i panorama


Doncs resulta que alguns estudiants afortunats d'arquitectura de la TU
(technische universität) fan un projecte que se'ls enduu a "mejico lindo" un parell de mesos (així, com qui no vol la cosa...)

I clar, com tot viatge requereix (diners) van organitzar una festa en un local que podria ser el fill petit de l'apolo, amb gorros mexicans i musica en directe no mexicana i despres ens van deleitar amb una recopilació que contenia temes tant grans com "mataoooor, te estan buscandoooo" o el gran èxit de "putoooo el que no brinque el que no salteeee (bis)".

La festa va començar molt bé, amb el grup en directe que no acompanyava massa els ànims d'una festa, però que pel poc cas que li feiem tampoc molestava...

La gran estrella de la nit va ser el tequila compandre, una ronda que la pago jo, una ronda que la pagues tu, una ronda que la paga ell, una gronda que la paguem noshaltra, una gronda gue la pagueu vusaltraas, urha gronda pagüan eeeiss...

Després d'havernos fet someliers en tequila vem passar a les cerveses (que d'aixó ja fa temps que som someliers) per baixar el ritme de tequila destructiu...

Al acabar la festa, mentres parlavem entre tots una mica, algú va deixar anar la mítica frase de quan s'acaben totes les festes "vamos a panorama??" i, on normalment ningú fa cas, ahir va semblar una bona idea.

Alguns van entrar, i altres, com jo, ens vem quedar a la porta, no se si per parlar castellà davant del porter, o perque portava una cicatriu de pirata (i la calavera al muscle* que no es veia), el tema és que vem arribar i marxar en 5minuts de diferència.

A mi em va fer ràbia perquè ets sents desseleccionat i exclós i tot aixo que desprenen els porters de discoteca, però en realitat em van fer un gran favor, no podia mes, necessitava el meu llit.


*sabia que no es deia "hombro" i m'he posat a buscar-ho per internet com es deia i es diu muscle.. no en tenia ni idea! o si, pero me'n havia oblidat...


4 comentaris:

isaac ha dit...

m'ha fet molta gracia lo de les rondes com anaveu perdent la vocalitzacio xddd

dius que hombro es diu muscle? :s no ho havia sentit mai... jo pensava que hombro es deia espatlla no? :$

jose i ha dit...

no pudimos entrar en panorama, ellos se lo pierden... eso sí, la próxima vez entramos seguro.... que se preparen

Chet Casey ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Chet Casey ha dit...

yo estuve en el panorama.... fui elegido por su divinidad "el portero", tocado por la barita de dios.... pero duré media hora...